About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, February 1, 2023

Repede repede,e Februarie!

Sunt foarte emotionata,acum m-am lovit peste fata,sa ma trezesc la viata.Hi,spune repede ce vrei,ca ma grabesc.De ce?Pentru-ca nu am aier,si ma sufoc.In fiecare zi,fiecare din noi isi creeaza propriul destin.Unii scriu poezii,altii scriu pe bloguri,altii sadesc un pom,sau o floare.Fiecare e un creator care isi exprima dragostea.Dragostea,este cel mai puternic sentiment din univers,insa eu consider ca inteligenta nu este mai putin importanta,fara inteligenta am fi incapabili de a crea ceva,am fi incapabili de a exprima sentimentele si trairile noastre.Astfel inteligenta devine un punct de tranzitie dintre dragoste si creatie.Revenind de la inceput,viata fara dragoste nu ar fi viata,iar dragostea fara creatie nu ar mai fi dragoste.Viata,dragoste si creatie contin intregul sens al existentei noastre.In fiecare dimineata,te ridici din pat si te gandesti la ziua care vine.Marea majoritate dintre noi alege drumul obisnuit,drumul batatorit de altii.Ne temem de necunoscut,de nou,de lupta si trecem peste sansa de a fi ca El.Imbatranim cand uitam sa mai fim copii,ne ocupam mintea si sufletul cu griji si uitam sa ne bucuram de lucrurile simple si de momentele frumoase din viata noastra.Uitam ca viata e o piesa in care noi suntem actorii principali,ca putem aprecia fiecare clipa si ca ne putem juca indiferent de situatie.Un om e un om,indiferent cat de mic.Incearca sa-ti amintesti in ficare zi si sa privesti viata cu ochi de copil.Joaca-te cu ei,canta,zambeste,danseaza,fii curios si bucura-te de viata.Aminteste-ti cand navighezi pe Internet Explorer te Intreaba,what is next step?Calculatorul nu va alege pentru tine,el este un instrument si asteapta decizia ta.What Next?Scopul vietii este o viata de scopuri.E atat de infricosator si,totodata,minunat sa stii ca fiecare zi ar putea sa fie ultima.Ati putea trai stiind ca binele nu se va termina niciodata?O viata cu sens inseamna o viata traita constient.Cu ce am venit noi pe pamant?Goi am venit si goi plecam.Plangand am venit si plangand plecam.In lumea asta zbuciumata,am cautat limanul Sfant,pe care l-am visat odata,dar nu se afla pe pamant.Un singur tarm acum ramane,strain de valul cel lumesc,Ierusalimul cel din ceruri,in calea lui sa ma grabesc.Trecand pe la cimitir,m-am gandit la toate,prin viata-s si eu trecator,ma doare toate,ma trece un fior,acolo sunt nume ce s-au dus,cu tot ce-aveau si ce au spus,pe cruci vad scris,parinti si frati.Cu vieti amare sau trai dulce,sfarsit-au toti,aici,sub cruce,promisi sau luati la intamplare s-au stins precum o lumanare.Si parca as sta,n-as vrea sa plec,doruri straine ma petrec,de toti de aici parca imi pasa,si simt c-as fi precum acasa,apoi ma inmoaie un gand firesc,ce scurta-i viata ce-o traiesc!Un dram de viata cat mai este in lumea asta sa traiesti,jertfeste-l numai pentru suflet si lasa grijile lumesti.Un singur an sau jumatate,o luna,poate,ti-a ramas,sau numai ziua cea de astazi,ba poate chiar numai un ceas.Pe cat de tainic se arata hotarul vietii pe pamant,pe-atat mai scurt sa-ti para drumul ce duce pana la mormant.Sa ne oprim putin din drumul framantarilor noastre.Nu stim ce ne aduce ziua de maine,dar un lucru stim sigur,curand sau mai tarziu va aduce inevitabilul.Viata ramane o amintire a cea ce am fost.O singura cantare,un singur refren,o singura dorinta pana ajung in Cer!Lasa-ma ca ma grabesc,nu ma tine,trebuie sa plec.Repede,am si plecat,bateria m-i sa descarcat.Mai spune ce vrei,in alte ordini de idei!Poti fi maiestru in cuvinte,si sa insiri in scris povesti frumos,dar mai intai sa iei aminte,continutul e de folos.Multi vor spre bine o schimbare,dreptate par,sa aiba toti.E greu sa schimbi o fata meschina,caci nici pe tine nu te poti.Timpurile se schimba,si noi ne schimbam odata cu ele.Oamenii sunt intr-o perpetua schimbare.Un nou fel de mancare,un alt partener de viata,o alta casa,alti prieteni,cuvinte noi in vocabular si lista mai poate continua.Lucrurile se modifica,fie ca vrem sau nu,iar de multe ori nu ne dam seama decat daca aruncam o privire la rastimpul predecesor.Sesizam ca s-au produs niste schimbari,fie ele mici sau mari.Sunt acolo si vor fi mereu,in faza descoperirii propriei identitati.Schimbarile ne transforma in alti oameni.Mai blanzi sau mai maniosi, mai entuziasti sau mai apatici,mai iertatori sau mai respingatori,mai sensibili sau mai asprii.Continutul e valabil,de restul,e palpitabil.

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...