About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, July 1, 2022

Multumesc telecomandelor de sus…

Tuturor pilotilor si chioritilor,dronelor si plafoanelor,satelitilor si telecomandelor,pentru tot ceea ce faceti,si ma urmariti cu drag.Eu o sa stau tot in prag,si de voi mi-e tare drag,ca ma iubiti cu asa mare drag.Am simtit toate mirosurile si uleiurile naturale,care se revarsa peste mine,dinspre zare.Tot ce faceti e fenomenal,si va iubesc si eu asa de mult,doar matinal.Totul cu performanta si in alianta,ca sa fie cu substanta.E bine si asa,placerea vine dupa ia,cand substanta e mai grea.Tot felul de pasarele si pasaroi,mai si vulturoi,mai cu imala si noroi,dar sunt bune,de soi.Va iubesc meseriasilor,faceti lucruri bune,ca si pielea de pe mine,sa fie unsa bine.Am un ajutor fantastic,ma ajuta pan la prasnic,si o sa traiesc mai pasnic.Daca ochii as putea ai vedea,inimioara mea ar salta,si v-ar binecuvanta.Salut tuturor celor din inaltimi,ca si eu imi fac latimi,sa ajung peste multimi.Stiu ca vreti sa ma ridicati din gheata,dar eu o sa raman tot creata,nu paiata.Va multumesc anticipat,drumul eu l-am aterizat si la scris m-am bombardat.Toate cele bune,sa fiti tot minunati.

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...