About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, September 5, 2020

Atunci si acum...





 Intr-o secunda,viata te imburda,si ajungi luda.Niciodata nu ai parte,ca viata te desparte,si multe nu se poate,ca este sortit de soarte.Doar reperele pe harta,n-i se arata,ca viata e desarta,si te invata sa faci arta.Prea multa ura,prea multa cearta,dar mai bine iarta.Fara sa gandesti,poti sa o patesti,intr-o secunda viata ti-o sfarsesti.Asculta,si fa dreptate,cat timp traiesti in libertate vrei sa ai parte de dreptate.Nu mai dau vina pe soarta,mai am doar o roata.Intr-o secunda poti sa te schimbi,si ramai chiar si fara dinti.Uitata-te doar in privirea ta,si nu in a altuia,ca si el are soarta grea,ce nu o stie nimenea.Pot sa-ti spun ca te iubesc intr-o secunda,dar ca sa-ti demonstrez,imi trebuieste o viata intreaga.Orgoliul,ambitia si rautatea,distrug intr-o secunda viata toata,inima si sufletul ce nu se mai vindeca,niciodata.

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...