About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, August 19, 2020

Va recomand un drog❤️


 Iubirea e drogul meu,sunt dependenta de iubire si ti-o recomand si tie.Cand sunt trista si bolnava,iubirea ma indeamna sa ma droghez,sa scap de realitate si sa iubesc mereu.Si cand cu viata nu ma impac,imi fac bagajele si plec sa-mi fac inimii pe plac,si cu iubire ma imbrac.Nu las oamenii sa ma trateze ca pe o tigare,nu vreau sa ma foloseasca si cand sunt gata sa se plictiseasca,ma arunca ca pe-o zdreanta,chiar daca-s tiganca.Vreau sa fiu iubita ca si drogul,sa nu se plictiseasca niciodata,si sa depinda de iubirea mea,si sa ma simt iubita.Nu vreau nimeni sa moara dupa mine,dar vreau sa moara dupa a mea iubire.In cuvinte stiu sa iubesc,dar in fapte,toata ma prapadesc.Cand am sa mor,sa nu-mi aduceti flori,sa-mi presarati cuvinte,ca florile se usca,dar cuvintele nu minte.Acum drogul meu l-am presarat si in lume la toti l-am imprastiat,ca iubirea pe mine mult m-a drogat.Iubirea e un drog legal,te vindeca si te ajuta sa nu ramai fatal,iubeste si vei fii total!Dute si spune tuturor,ca drogul ce l-ai aflat e nemuritor,si nu te face sa mori!




No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...