About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, August 23, 2020

Fearless...



Cu totii avem sentimente,frici,emotii,dar suntem si neindemnatici.Omul tare are rezistenta,dar cel slab intra in ipotenta.Cat despre mine pot sa spun,sunt tare dar si am frica,cand furnicile ma pisca,si mananc si multa frisca.Sa fii puternic este o putere,sa fii fricos,e si mai mare durere,dar avem din amandoua,ca suntem facuti de roua.Trebuie sa mancam ceapa cu oua,ca sa fim tari si atunci cand nu e o zi de hora.Puterea este in noi,cateodata se imparte la doi,alteori ramanem singuri si goi.Cu totii suntem puternici,dar trebuie sa fim cucernici si nu siretelnici.Eu sunt tare,atata timp cat nu cad de pe picioare,si nu ma sperie o boala prea grava.Atat timp cat sunt fearless i become limitless!Acum sa plecam la a le noastre,si sa fim puternici in toate!O duminica binecuvantata si frumoasa,si cu credinta in Domnul,ca vom rezista inca o data!

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...