About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, August 23, 2020

Pe langa drum,pe langa strec...

 Nici la drum,nici la strec,pe mine toate ma pestrec si tot vreau sa-mi mai petrec.Imi petrec in fiecare zi viata,unde ma duce magareata,ca acusi m-i se rupe ata.Afara in lume am plecat,si caldurile in piept mi-au dat,si sudorile m-au lichidat.Fuga am dat buzna inapoi,ca am crezut ca pic jos si mor!Caldura si umiditate,sa-ti dai jos hainele la jumatate.Mi-am adus aminte de cantarea,trec catanele pe strec,imbracati in pielea goala,si cu brancile in jeb.Si mai multe catari din copilaria mea de ieri.Sanatate si drum bun,ori pe drum ori pe langa strec,dar eu nu ma prostesc,ma privesc!



No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...