About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, March 10, 2020

Lacrimi si minuni...

De cate ori imi curg lacrimi,in urma amintirilor,cand ma scol.Si tot de-atatea ori inlacrimez in urma vietii.Privesc soarele din zori,si ma gandesc cu atata dor la clipele ce nu mor.Sunt clipe in viata ce dor,sunt amintiri fara culori,iubiri ca te infiori,lacrimi si sudori.Dar sunt si minuni ce raman in gand si te impresori.Eu sunt o minune,tu esti o minune,noi toti suntem minuni.Si ce minune?Azi te iubesc pe tine!Si nu numai pe tine,iubesc cu inflacarare cand merg eu pe carare,si privesc in departare.Chiar daca azi nu e sarbatoare,eu vin cu o urare tie sa ti-o spun.Tu esti o minune!Esti o minune din vesnicii,dar si mai mare minune,e minunea ca Isus ne-a iubit!Am fost,sunt si voi ramane o minune atat cat eu voi trai.Minunile sunt prietenele mele,eu traiesc doar cu ele,ma ajuta sa depind de ele.De nu era minunea in viata mea,eu astazi nu mai eram.Dumnezeu a facut o minune,a prelungit viata mea.Cand eu te-am cunoscut pe tine,ingerii au venit la mine,mi-au soptit cu dulci cuvinte,ca sa iau aminte,ca eu cat voi trai trebuie a iubi.Melodiile iubirii le fredonez eu tot mereu,si te-am invatat si pe tine,ca sa faci si tu la fel.Daca noi am invatat,de iubit si de cantat,toate ni s-au desteptat,si cu lacrimi am cantat.Ce minune mai mare,decat sa canti o cantare,ca esti minunat!Minunea a venit,de ea nu ma despart,nimic nu pot sa fac caci ea m-a legat.Traiesc doar prin minune,o minune.Ma minunez in fiecare zi,de minunile din zilele pustii.Fara o minune,nu trece o zi,si soarele de nu ar rasari,si zilele de ar fii tot pustii,eu cred ca o minune tot va fii.Inconjurata de minuni,am invatat sa nu ma opun,chiar daca trec doar prin minuni.Nimic nu este la intamplare,totul este o intamplare ce sa petrecut in viata mea.Eu printr-o minune am inceput sa scriu,ca gandurile mele sa desluseasca tot ce eu scriu,o poveste,o minune,o iubire fara nume.De dimineata m-am sculat,si cu minunea mea eu m-am conectat,nu am lasat-o sa plece pana nu m-a binecuvantat.Binecuvantarea am luat si de toate eu m-am bucurat.Acum eu iti doresc si tie,pe drumul vietii inspre vesnicie,minunea mare sa te tie.E o minune si cand soarele apune,e o minune pentru noi zi de zi,dar cea mai mare minune va fii,atunci cand El va veni!Cu sufletul curat ramai acum,ca eu inchei acum,si iti urez din nou pe drum,pace si un lung belsug,zile sfinte fericite,minunate,aurite,si de iubire implinite!Minunea a gasit Iubirea!



No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.