About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, March 10, 2020

Sa fim ca sarea si piperul...

Cand zic sare si piper,ma refer la doua ingrediente foarte benefice sanatatii.Dar mai mult ca si ingredient,noi suntem sarea si lumina lumii.Nimic in aceasta lume nu se poate realiza fara Dumnezeu.Inca din copilarie a aparut lupta mea cu viata.Cautarea adevarului este o misiune,viata este prea scurta prefacandu-ne.Din pacate,lupta pentru adevar se duce printre prefacuti.De multe ori devenim victimele manipularii de orice fel.Uneori invingem,alteori picam,si de multe ori trisam.Nu azi,nu maine,ci poate poimarti.Ci tu,sa te tii in totul,totului de tot,sa poti sa ajungi de tot copt.Sarea e buna,dar daca isi pierde gustul,nu mai e buna deloc.Piperul si el e bun,daca il pui tot la un loc,ca daca nu,gura iti ia foc.Asa,cu sare si piper,poti ajunge pana la cer,si tot odata un mare smecher,nu un reper.Ca sa va cultivati mai bine,cautati sa vedeti tot ce se mai scrie,despre sare si piper.Acum eu mi-am facut un ungher,doar pentru sare si piper,ca sa mai sper.Cata sare si piper,am mancat ca sa tot zbier,dar nu am primit nici un sfer.Dar tot mai sper,nu o sa zbier,o sa trag aier de cer.O sa mananc mai mult piper,ca de sare,nu vreau sa pier.Ma sare de sare,de mare de sare,si ma umfla la picioare.Dar piperul e o imbalsamare,te usuca la picioare.Vedeti cate eu am experimentat,de sare si piper acum eu m-am saturat,si in al meu ungher eu le-am plasat.Sare si piper pe voi eu am presarat si v-am binecuvantat!La culcare am plecat!


No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.