About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, March 15, 2020

In prezenta Domnului...

In prezenta Ta e pace,IUBIRE si Dragoste nespusa.Mi-e dor de rasarit,mi-e dor si de apus,si de splendoarea zarilor senine.Mi-e dor de soarele stralucitor,si de-a Ta dragoste ce lumea mea o tine.Mi-e dor de pace si de flori,imi este dor de linistea din mine.De ziua binecuvantata-n zori,ca sunt copilul Tau,si stiu ca mana Ta ma tine.Sa plang la bine si la rau,de clipele cand iti vorbesc,si de raspunsul care stiu ca vine.Iti multumesc pentru iertare,si pentru dorul ce l-ai pus in mine,sa simt mereu a Ta prezenta,si stiu ca si Tie ti-e dor de mine!Mi-e asa de dor sa simt prezenta Ta.Privesc in zare,de e nor sau soare,zi sau noapte,si astept,sa-mi stergi Isuse lacrima.Mi-atat de dor sa simt prezenta Ta,sa simt ca esti in toate langa mine,in rugaciune sa te pot simti.In genunchi,ruga mea sa o primesti.In ceasul cel mai greu,m-ai intarit,m-ai ajutat,si-n nesfarsita Ta iubire,m-ai invatat sa am credinta,si sa astept in umilinta.Mi-ai facut atata bine,cum n-am crezut si n-am gandit.Domnul este lumina si mantuirea mea,de cine sa ma tem?Domnul este sprijinitorul vietii mele,de cine sa-mi fie frica?Dar multumiri fie aduse lui Dumnezeu,care ne da biruinta prin Domnul nostru Isus Hristos!Din El,prin El si pentru El sunt toate lucrurile.A Lui sa fie slava in veci!Te las si sper sa ne mai revedem,te las cu bine,te voi iubii,in gandul meu mereu vei inflori.Te las cu bine,te caut,dar ai plecat curgand pe adierile de vant.Te las cu bine,zi de azi,ce bine e cu Tine!


No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.