About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, March 12, 2020

Din vorba in vorba...

Vorbeste lumea ca sunt o strengarita,dar eu vorbesc ca o pilarita,si sunt o smecherita.Din vorba in vorba am aflat,ca lumea de toate s-a saturat.Eu nu vorbesc mult,incerc sa fac ce pot,chiar si cand nu mai pot.Mai romane,simt cu tine,manc si o mancare pentru tine.De cand e lumea si pamantul,omul a dus-o greu,ca doar nu e un zeu.Ce va spun eu acum,sa ne atintim privirea in sus,nu mai avem mult de dus.Sa nu simtim ca ne doare,nici ca zilele sunt amare,eu va cant o cantare.La tine Doamne,imi inalt sufletul,si ma incred in Tine.Nu vreau sa fiu data de rusine,si nici vrasmasul sa se bucure de mine.Invata-ma Doamne,cararile tale,sa pot sa merg bine pe picioare.Azi chiar daca timpul m-a depresat,eu tot am cantat.Imi fac eu piata,si ma holbesc chiar de m-i se rupe ata.Nu vreau sa vorbesc mult,toate ne costa tumult,chiar si timpul ni-l fura,si ramanem tot cu limba in gura.Si daca proverbul zice,sa nu vorbesti multe,atunci hai cu mine,sa facem lapte dulce.In Romania si la noi prin stat,toate sunt asa,ca noi in pene ne-am umflat.Dar cat traieste omul in viata,de necazuri tot nu scapa.Vrem sa le dam de-o parte,si ne intoarce si pe spate.Nu pot sa vorbesc oricum mult,ca am un prieten de demult,si nu vreau sa stea mut.Fratilor,sa ne fie mai bine,trebuie sa gasim o jucarie,sa scapam de insomnie,ca noaptea sa dormim bine.Fiecare e liber la vorbire,o face cu curaj mare,ca ne trebuie si de mancare.Daca nu mananci,te stingi ca si o luminare.Am uitat unde am ramas,ca cineva m-a sunat si am ramas aici,deconectat.Toate-s bune si frumos,cand e omul sanatos,cand e bolnav,nici mancare nu mai vrea.Acum sa nu saracesc,vreau din vorba sa ma opresc.Dar eu nu va dau un sfat,ca toti sunteti satui de mancat,doar eu pentru fiecare ma ingrijesc ca o poveste sa va povestesc.Ce mai fac si cum o duc,nu vreau sa va intrerup.Va las pe fiecare cu o rugaciune de salvare,sa putem sta pe picioare.Timpul s-a mai racorit si la soare iar am privit.Dumezeu cu miluiala sa framante plamadeala,si sa crestem ca niste paini,sa nu mai traim pagani.Simt cu tine,ca nici mie nu mi-e bine,dar ma duc sa mai cant o melodie.Cand va este greu,cantati,vorbe o sa capatati,nu vreau sa va stresati.O zi buna sa aveti,mai mancati si legume verzi,sa mai vedeti!

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.