About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, January 1, 2020

Ce repede trec anii...


Omul incercat de viata se cunoaste,sa ramai om bun la fel,si sa nu te schimbi de fel.Orice om in viata are zile grele,dar si bune.Omul bun in zile rele e tot bun ca-n zile bune.Adevaratul farmec al trecutului sta in oamenii cu care ai trait putinele zile bune,si multele zile grele ale vietii.Simt nevoia sa cant,pe melodia vietii.Calator printre cuvinte,uit de mine cateodata,si-n armonie ma cufund din cand in cand.Vocea imi tot spune,ca vor veni zile mai bune,sa stau calma,sa scriu pentru mine si lume,si sa ma bucur de versuri pentru zilele mai bune.Am mai vazut apoi sub soare ca nu cei iuti alearga,ca nu cei viteji castiga razboiul,ca nu cei intelepti castiga painea,nici cei priceputi bogatia si nici cei invatati bunavointa,ci toate atarna de vreme si de imprejurari.Trebuie sa iubesc,sa traiesc pentru ca viata nu este decat un test despre cum sa supravietuiesti,ea nu ne invata sa fim puternici,pur si simplu ne obliga sa mergem mai departe.Viata nu inseamna sa supravietuiesti unei furtuni ci sa stii sa dansezi in ploaie.Incerc sa ma amestec cu amintirile,sa pasesc prin anii ce s-au scurs peste mine pentru a putea simti fiecare farama din anii vietii mele.Timpul nu sta in loc,trece repede si noi trebuie sa-l valorificam.Se spune ca fiecare are viata pe care o merita,dupa munca si rasplata,daca esti om harnic,ai de toate.Sa lasam timpul sa lucreze in beneficiul nostru.Cand realizezi un lucru,este inspiratie si mai apoi transpiratie.Imi mingai cuvintele si merg mai departe.Sa ma opresc?Nici vorba.Viata e frumoasa,dulce,amara,grea si usoara,buna si rea,si merita traita!





No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.