About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, January 1, 2020

An nou cu sanatate...

Sanatatea e mai buna decat toate,si sanatoasa chiar si cand anii trec departe.Am inceput anul 2020 cu bune,chiar daca inima nu ma supune.Trebuie sa traiesc,chiar daca anii vietii mele trec.Stiu ca imbatranesc,dar de tot ce ma feresc o sa patesc.O zi frumoasa afara,am fost cu nepotelul Eli si fiul meu Emanuel la o plimbare.Am depanat amintiri din zilele noastre pustii.Si acum am ajuns tot in pustiu,dar am invatat cum sa supravietuim.Pe fiecare copil in parte i-am sunat,si un an nou cu sanatate le-am urat.Acum fiecare la a l-e noastre,si sa pasim inainte mai departe.Cu Dumnezeu inainte,si sa rostim sfintele cuvinte.An nou cu sanatate tuturor!



No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.