About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, December 12, 2019

Pierduta printre stele...


In pondiola am iesit afara,sa ma pierd printre stele.Lumea zice ca sunt bolonda,dar nu blonda,ca sunt cu capul rasturnat in sus la stele.Azi de dimineata,pe la ora sase,nu am avut halucinatie,nici imaginatie,a fost o reala revelatie,am vazut o nunta de stele,au venit drept in fetele mele.Tot le-am privit,pana am ametit.Vorbesc foarte serios,asa ceva,era nemaipomenit,niciodata in viata mea nu am zarit.Eu tot le-am privit,capul intru-na l-am sucit,ca la minte m-am si sclintit.Ma credeti,nu ma credeti,eu va spun pe cuvant.Pe cuvantul meu de onoare,am vazut milioane,si toate au fost avioane.Toate catre mine veneau,si farfum ele imi transmiteau.A fost o nunta ca-n povesti,sa vezi si sa nu crezi.Acum ca e adevarat,eu repede afara am plecat,sa vad daca alta nunta a mai existat.Sus pe cer eu m-am uitat,si toate linistite si la locul lor stateau.Cred ca pe mine avioanele ma filmau,si stelele ma asistau,cum eu cu capul sucit ma zbateam.A fost fenomenal,dar maine dimineata din nou investigatie o sa fac.Acum o sa ma pierd tot mai mult printre stele,sa mai invat si ce e nou si cu ele.Stelarul l-am invatat,l-am si imaginat,dar multe mai am si de invatat.Eu povestea am terminat,ori ma credeti,ori nu ma credeti,asta mie m-i s-a intamplat.Noapte buna,steaua cazatoare si blajina.Nu am halucinat,m-am delectat,si la stele stralucitoare am asistat.

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.