About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, December 12, 2019

Fie ce-o fii,in orice zi...




In orice zi,orice ar fii,pe drumul meu sau in viata mea,Cerescul Tata ma v-a calauzi!Ce tie nu-ti place,altuia nu-i face,cunoastem proverbul dar nu tinem cont de el.Invatam de mici,ce se cade si ce nu se cade sa facem.In anii de acasa se invata respectul,cinstea,sinceritatea,in vorbire si atitudini.Marile adevaruri ale vietii sunt lasate la voia intamplarii,urmand sa fie atinse si cuprinse de fiecare dintre noi,dupa metoda care iti da acces la ele prin incercare si eroare.De obicei,invatam din suferintele noastre.Sanatatea este averea noastra.Este incredibil de important pentru a te simti implinit,orice om are nevoie de o doza de mister in viata.Provocarile sunt necesare pentru fericirea noastra.Creierul uman are nevoie de noutate.Aventura  unor personae noi,pana la vizitarea unor locuri necunoscute,este un element esential al bogatiei autentice.Probabil cea mai profunda nevoie a inimii noastre este aceea de a trai pentru un ideal.Fiecare dintre noi aspira sa fie important.Sa conteze.Sa stie ca lumea a devenit cumva mai buna,pentru ca el a trait pe pamant.Ganditi-va la cuvintele,iata cum puteti sti daca misiunea pe care o aveti pe pamant s-a incheiat.Sa ne concentram asupra fiecarui dintre aceste elemente,daca dorim sa cunoastem adevarata bogatie.Castigul material,singur,nu defineste bogatia.Exista multi oameni bogati care sunt nefericiti si neimpliniti ca fiinte umane.Insa daca ne straduim sa ridicam toate la nivelul cel mai inalt,vom reprezenta nu numai o sursa de inspiratie pentru cei din jur,ci vom descoperi si o fericire de durata.Ce tie nu-ti place,altuia nu-i face...

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.