About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, December 12, 2019

Nici cu lupa nu o sa ma vezi...

Umpa,lumpa,dumpa,zumba,ori cu lupa nu o sa ma vezi.Eu tot meditez,si oftez,poate,poate ma zaresti.Stiu ca nu indraznesti,ti-e frica sa nu te contaminezi,de mine sa nu te inveninezi.Acum tu sa nu te enervezi,poate chiar si evadezi,dar eu tot radiez.M-am gandit bine de ce sa ma vizitezi,doar eu nu exagerez,nici cu lupa nu o sa ma vezi.Nu sunt iscolata,nici educata,sunt demodata,imprastiata,rasturnata,strulinchiata,dar sunt botezata.Am multe calitati,dar nu cantitati,mai am si multe greutati,precum aici si acum,ma vedeti.Sa intru la subiect,nu vreau sa ma fac prefect,ca nu sunt perfect,dar nici profet.Am vrut doar sa va incerc rabdarea,sa vad daca bine ma vedeti.Nu fac manele,nici telovele,mananc roscovele.Numai ce am terminat de scris,si ideile m-i sau aprins,si nu am putut ca sa le sting.Cand nu mai vad stele,ma uit la bunica lui Mircea Bravo,pe u-tube si ma amuzez cu ele.Cateodata sunt dulce,cateodata sunt amara,dar tot cant si pe afara.Noapte buna,am plecat,cu lupa eu te-am lasat!

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.