About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, December 7, 2019

Nu cersesc mila,nici de mila...

Am mila,o mila,dar nu cersesc de mila,ca nu sunt movila.Sunt cu mila,si am pila,de gerila.Sunt umila,nu petrila,si nu sunt o gorila.Cum pot eu sa cersesc de mila?Se poate si asa ceva?Daca vrei,se poate.Uite eu nu vreau.Ma multumesc cu ce am,imi ajunge o patura cu care ma acoper,si mananc ce am.Ce vrei mai mult ca si atat?Nimic.Asa sunt eu,pe placul meu,si nu al tau.Ma bucur in simplitate,in a mea personalitate,si chiar pot sa scriu si intr-o carte.Nu vreau mila nimanui,pana pot sa ma misc,si gandesc asa cum am scris,inca mi-e bine.Stiu ca nu voi sti cum voi mai fi,dar traiesc acum,ca poate maine nu va mai veni.Sunt optimista,dar viata uneori te face pesimista,si te mai trezesti si pe o pista.Frumusetea vietii nu este in a avea,ci in a fi.Cine esti tu cu adevarat,aceea conteaza.Ideea a fost a mea,grija poate a ta,de aceea nu trebuie sa ne ingrijoram.Ajunge zilei necazul ei.Eu am incercat,tu ai rezistat,si noi ne-am predat.Pana aici a fost totul frumos.Si de ce sa nu ne bucuram luminosi.Catedata vreau sa zbor,de alta data vreau sa mor,dar stiu ca incercarea e foarte grea,si ma rog acum pentru biruinta mea.Ce a fost v-a mai fi,si ce va fi,inca nu s-a stii.Indemnul meu e ca tu sa stii,de mila sa nu ceri de nicari,decat numai daca poti iubi.Si nici iubire de mila,sa nu poti darui.Iubirea se ofera cu placere,si in mila cauta sa nu mai fie nici o fiere.E bine sa-ti fie mila,de omul in durere,dar mila nu se cere,doar se ofera.Cred ca am invat,si acum cu mila v-am lasat.Ceva am uitat,mila Tatalui din cer,sa va miluieasca cu tot felul de placeri,sa nu le mai cautati nicaieri.Mila si indurarea sa cuprinda toata suflarea,si noi miluiti sa cantam cantarea.Ai mila Doamne si de noi,ca ne vedem toti goi!Doamne,mila ta sa cada peste noi,sa nu facem razboi!Umila v-am umilit,si acum sa nu mai cersiti!V-am miluit!

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.