About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, December 8, 2019

Nu am multa carte...


Scriu una buna,zece rele,asa sunt si zilele mele.Una buna,o sa ajungem si pe luna,zece rele,sunt mai mult de zece si lacrimile mele,dar toti o sa dam de belele.Nu am multa carte,dar am o Carte,care mie imi face parte,sa stau de-o parte,ca sa ajung departe.Luati in mana Biblia divina,Carte in lume asemenea ei nui,ea stampara durerea si o alina,si ne invata sa fim mai buni.Lasa sa lumineze raza ei cea sfanta,in orice loc aici pe acest pamant,cel ce citeste cu inima franta,sa se intoarca,si sa nu faca pacate,nicicand.Ea da odihna celor osteniti,si ne imbraca viata in lumina,vindecand rani si orice suferinti.Un gand curat,pastreaza-ti cugetul curat si vei avea totdeauna bucurie.Dumnezeu va judeca nu doar faptele inimii,ci si intentiile ei.Uita-te pe tine,dar uita-te la Christos!Biruinta nu este atunci cand obtii tot ceea ce ti-ai propus,ci biruinta e atunci cand poti sa fii multumitor chiar daca viata ti-a refuzat dorintele.Biruinta se implineste imediat cand stii sa astepti in tacere implinirile tarzii.Dar cea mai mare biruinta dintre toate biruintele este aceea ca boldul mortii a fost frant.Fericirea sufletului nu ar avea curcubeu daca ochii nu ar avea lacrimi.Cand te asezi pe genunchi sufletul ti se urca la cer si cerul iti coboara in suflet.Cel ce fuge de Dumnezeu dimineata cu greu il va gasi in timpul zilei.Se spune ca un invatat s-a apucat odata sa scrie o carte despre soare.Spre acest scop,a strans o gramada de carti,si le studia noptile la lumina unei lampi.Ce faci,ii zise un prieten aflandu-l in acest studiu,te-ai apucat sa studiezi soarele noaptea,la lumina unei lampi?Lucrul acesta se poate face,numai ziua,privind soarele si binefacerile lui.Cam asa stam si cu intrebarea despre Biblie.Carti intregi de-am scrie noi despre Biblie,de ar citi cineva nu va putea afla acest lucru,pana nu va gusta din binefacerile ei.Gustati din izvoarele darurilor ei,si vedeti ca ea este Cartea lui Dumnezeu.




No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.