About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, December 13, 2019

Ma cheama nana Eca,cu palarie...





Mai am si alte nume,nana,baba,buni,tanti,tusa,sora si matusa,si mamuca nebunuca.








Pana mi-am gasit gasit ochelari,m-am tot gandit ce sa mai scriu despre palarie.Vedeti voi,mie imi sade tare bine cu o palarie,ca palaria ma scoate bine din cutie.Daca ati stii voi ce am ascuns eu in palarie?Precis ca ati veni si mi-ati furat-o imediat,de pe cap,ca sa spui,jos cu palaria!In palarie,este toata a mea avutie,care nu ti-o pot da tie.Ma laud si eu foarte bine,numai cand am palarie.Mai Ioane,am si io de aia palarie,ca sa fiu smechera ca si tine.Apoi,no,amu,ma dau si eu dupa dumnealui,sa fiu nealcosa sa ma placa,lui.Imi sunt tare dragi palariile,dar si chipiurile,sa arat bine,cand imi fac fotografiile.Vreau sa arat de un milion,ca si eu sunt un mare om.Ce ar fii,de nu ar fi existat nici palarii,ne-a ploua in cap si nu am mai stii scrie nimic.Acum scriu totul despre palarii,dar m-am invatat sa traiesc si cu balarii.Azi am umblat prin sat,si multe palarii eu am incercat,si pe toate m-i le-am luat,doar la pozat.Nimic din ce eu scriu nu e adevarat,v-am inselat,doar cu o singura palarie am plecat.Am avut un timp minunat,comediile le-am terminat,cred ca nu ma-ti invidiat.Sanatate multa,o palarie si voua v-am imprumutat,doar de fotografiat,nu de luat,ca azi bani nu am castigat.Buna ziua oameni buni,acum palariile le-am pus in cui,si pe Ion il trimit cu palaria lui,sa-si faca si el treaba lui.

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.