About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, December 16, 2019

Fiara amara,da tarcoale...

Stiti voi,eu mai fac si comedie,cateodata.De dimineata,de cand m-am sculat,tot vorbesc.Cu una,cu alta,despre una,si alta,si mai vorbesc si singura,casa pica pe mine,apa curge de pe casa,drept la mine in cap,gongile,cacarocile si astea dita na,armasarii.Vreau sa incendiez domicilul,cu tot felul de sprayuri.Ma scol cu intepaturi,umflaturi,muscaturi,si nu stiu de unde vine.Inima ma inteapa tare,si eu sufar ca ma doare.Si asa eu m-am rugat lui Dumnezeu,pe nesimtitele astea,sa imi paraseasca domicilul,imediat.Si tot m-am rugat sa se indure de noi,eu nu stiu ce sa mai fac cu ele.Azi nu mai vreau nimic.Oricum eu le-am dat de hac,si le-am pus pe foc,ma-m saturat de toate,si asa vi le-am pus eu pe masa.Acum sa ne mai punem putin si pe treaba.De azi voi deveni tacere,si voi invata sa ascult linistea.Descoperind misterul ei,poate imi voi cunoaste mai bine ce nu mai vreau,dureri si suferinta,doar de pace si iubire.Vreau doar seninatate si atat,mai mult nimic.In ultima vreme am avut de-a face mult cu zona mentala,cu gandurile,cu mintea.Am avut momente si chiar zile intregi in care am fost terorizata.Tot ce puteam sa spun si sa gandesc era,ma simt groaznica.Treptat,dupa ce m-am obisnuit cu senzatia ca ceea ce ma enerveaza era exact acest gand.Banuiesc ca suna ciudat pentru cineva care n-a trecut prin asa ceva.Si pentru mine suna inca un pic mai iesit din comun acum.Din fericire si de fapt inevitabil,am ajuns de una singura la marea iluminare.In fiecare zi se iveste cate ceva,de-o fi una,de-o fi alta,asa este viata cu suferinta si durere.Din toate tot invatam,si tot in suferinta ramanem.Daca aveti necazuri,veniti sa ne spuneti de ele.Daca n-aveti,veniti sa ne spuneti cum procedati.Domnul permite ca unii oameni sa dea de necazuri.Probabil ca la acest lucru se referea Pavel cand scria credinciosilor din Corint spunand "m-am luptat cu fiarele in Efes."Ma lupt cu fiara amara,pe care chiar acum,m-a muscat foarte tare.





No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.