About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, November 16, 2019

Dumnezeu nu face glume...

Pace tie cititor,sunt pe blog acum cu glume,dar am invatat acum,ca acum ce eu iti spun,este adevarat.Dumnezeu nu face glume,El doar ne spune,ca aici pe Terra,e doar vederea,dar dincolo de vis,e un Paradis.Eu doar vad,rasaritul,dar cand vine apusul,o sa-mi dau cu fluxul.Pe bune,nu sunt glume,alege acum sa traiesti frumos.Un maine,sau un poimane,nu se propune,ca poate se darame.Asa invat eu zi de zi,chiar de glumesc sau vorbesc prostii,de maine nu poti stii.Mai glumesc din cand in gand,sau din gand in cand,sa scriu si un cuvant.Nu fac prostii,dar ma prostesc sa nu ma zapacesc,ca ori cum tot eu o sa le platesc.Cred ca m-ati inteles?Glume bune ori nebune,ma apuc si de minciune.Nu,nicidecum nu vreau sa va poticnesc.Eu imi vad de viata mea,asta e de datoria mea,si sa practic ce zice Biblia.Tu crezi ca eu nu gresesc,mai ma si zmetesc,si ma buimacesc de ma prapadesc.Vreau sa fac la toti bine,dar sa nu ma bat pe mine.Viata aceasta nu tine asa de mult,deci n-o pierde fara de folos,chiar mancand si cantand,o duci bucuros.A lupta este bine,dar cand ma gandesc la mine,ma lupt cu fiarele din Efes,si fierele din cotet.Am si eu o fiere,o vindec cu miere,sa nu piere.Multe nu mai am de zis,doar cand o inspiratie ma inspira,sa nu o pierd o fac hazlie.O zi buna tuturor,cu Dumnezeu e usor,dar fara gluma,o sa mori.Acum eu dau apa la ciori,ca ma prind fiori,stiu ca si eu o sa mor.Nici unul nu suntem scutiti,dar mai prindem si randunici,pana nu avem si tremurici.La pomul cel batran,am dat moara de vant,si acum eu mi-am facut un vant,sunt de cuvant.Cu Dumnezeu nu e de glumit!Azi ai prilejul,sa-ti revizui testamentul,sa privesti orizontul,si sa te lasi condus de Domnul.Acum e momentul!Traieste prezentul!Le-am revizuit un pic,sa vad daca ceva am gresit,si da,multe am gresit.



No comments:

Sunt in fiecare zi cu Isus…

Sunt in fiecare zi cu Isus,si voi merge in orice loc cu El.