About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, November 27, 2019

Cu multumire inainte...


Cu multumire,recunostinta,si sirguinta,m-am rugat Domnului,in umilinta.Chiar daca as avea mii de multumiri,niciodata nu e indeajuns sa pot sa multumesc.M-am gandit la viata,la prieteniile de-a lungul vietii,si la pierderile de ori ce fel.Azi mi-am adus aminte ca viata din ziua de azi nu mai este asa cum era pe vremea mea.Dragostea nu mai e ce era odata,nu mai sunt zilele acelea.Realizez de aici de unde sunt,ca lumea nu mai stie ce vrea de la viata.Ce frumos sa fii inconjurat de oameni pe care ii iubesti,si totusi cuvintele niciodata nu pot exprima perfect ce simti.Fiti binecuvantati si voi de acest Dumnezeu pe acest pamant.Aici gasesc linistea sufletului meu,aici ma simt binecuvantata,aici am sa ma intorc cand o sa-mi fie dor.Dincolo de imagine e un suflet,fara de care nu suntem si nu simtim nimic.Cateva ore m-am bucurat de melodiile minunate ce le ascult in fiecare zi,am cantat si ma simt plina de viata.Va doresc o saptamana binecuvantata!Va las,si ma incredintez in Mana Domnului.Nu mai vreau nimic,am Totul prin El!


No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.