About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, November 1, 2019

O Solo mio...

O mama,mio,nu ma stresez,de imbatranit nu ma feresc.Ma racae cand eu gresesc,si vreau sa ma lecuiesc.Viata de toate mi-a dat,de multe m-am si saturat,acum stau eu pitulat.O,Solo mio,trimite-mio mie,am ganduri o mie,si t-i le scriu tie.E vorba despre viata,ca inca de dimineata eu tot privesc la fata.O,Solo mio,o,mama mio,nimic nu-mi mai trebuieste mie.Cu fiecare gand ce-l port,nu vreau sa ma rastorn.O zi de 1Noiembrie frumos,putin friguros,l-am facut eu calduros.O,mama mia am cantat,si cu o,solo mio m-am desteptat.Frumoasa-i Raveca noastra,cand scoate capul pe fereastra,si se uita in jur,si zice la lume bon jur.Metoda asta m-a fermecat,cu o,solo mio am zburat.Asa frumos eu m-am calmat,ca de calmante am si uitat,nici nu le-am luat.Fratilor,eu va spun pe bune,stati departe de mortaciune,ca nu sunt bune,dulceata ca la tinereata,cu asta voi sa va imbatati,si sigur 100% o sa va calmati.Sa cantam in hora mare,si sa stam toti pe picioare,si sa ne bucuram de soare.Cand soarele rasare,si cerul e frumos,sa nu stam puturosi.Am inviat,o solo mio,m-ai imbatat,si pe scris repede le-am inregistrat.Domnul cu mila si indurarea,si acum sa cante toata suflarea,a fost desteptarea.Iubitilor eu trebuie sa plec,nu ca ma vestejesc,nici nu o sa mai intineresc,dar vreau sa nu comentez,doar de iubire sa memorez.Fiecare in drumul mare,sa mai cante o cantare,si sa uitam de zilele amare.O,solo mio,mi-ai fost o alinare,era rupta din soare.Sa traiasca tot poporul,impreuna cu conducatorul,si sa fie viata lina,ca sa traim in lumina,nicidecum in ruina.O,solo mio,nu numai mio,si tio,traieste-o cu brio!

No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...