About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, November 1, 2019

Nu am ajuns la apogeu...

Chiar acum am invatat ce inseamna un apogeu.Apogeu inseamna o implinire,de ce?Depinde,de ce?Grea ne este supararea,cand se fura toata valoarea,si ai ramas cu disperarea.Acum ai ajuns la apogeu.Sa nu te cocotezi,sau sa te bazezi spre apogeu,o sa ajungi la cefereu.Sa-mi fii superior nu-i greu,e greu in schimb sa-mi fi egal.Ce zici?Vrei sa-mi rascolesti sufletul meu?La apogeu ma gandesc mereu,nu e ca si un curcubeu,e doar un apogeu.O sa vina o zi cand voi ajunge cu adevarat la apogeu.Dar pana atunci,mananc paine cu pateu.Nu prea m-o interesat ce e un apogeu,dar de curiositate l-am cautat,si pe Google l-am aflat.Stim cu totii cat suntem de avansati.Acum am ajuns la apogeu.Nu stiu ce sa mai scriu de apogeu,ma gandesc acum sa-mi fac un zmeu,sa ajunga sus la apogeu.Nu prea le am cu astea,m-am incurcat si de probleme eu am dat.Le las aicia balta,si le rezolv eu altadata,cu o dalta.Ce greu e sa ajungi la un apogeu!Trebuie sa fii un zeu,dar nu un fariseu.Am terminat cu apogeul,ca ma apuca tembeleul.Salutare apogeu,ma duc ca nu sunt un cliseu.

No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...