About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, June 1, 2024

Ce las in urma mea?

Ce las in urma mea?Care este energia mea ce ma sutine?Ce ma face fericita?Esti tu,care ma motivezi sa merg inainte.Cand ma uit in jur prind curaj.Nu imi place sa stau mult in casa,numai in cazul cand boala e asa de crunta cu mine.Da,durerile sunt multe,dar incerc de fiecare data,pe cat este de posibil,sa le ignor.Daca nu se poate le inghit.Si bineinteles ca eu vreau sa ma simt mai bine.Ce imi da sens vietii?Este iubirea ce o port cu mine oriunde.Ce memorie va ramane dupa mine?Esti tu,sa te bucuri in continuare de tot ce tu iti aduci aminte,si te-a facut putin mai fericit,sau ai gustat ceva bun din dulceata amintirii.Daca ceva ti-a fost de folos,inseamna ca am fost o memorie buna in viata ta.Ce verb ma descrie?Eu zic,iubire!Ce probleme vreau sa rezolv?Daca se poate,pace in omenire.Daca banii nu ar fi o problema,ce as face cu timpul meu?Ce am facut si pana acum.Imi ajut copii si scriu pana mai pot.Cand nu mai pot,imi iau un dactilograf.Ce as vrea sa am mai mult ca si pana acum?Sanatate si bunatate.Cand ma simt eu cel mai bine in apele mele?Cand dansez,cant si iubesc.Ce multumiri primesc de la oameni?Ca sunt asa de buna si respectoasa.Depinde de imprejurare.Ce persoana vreau sa fiu de acum in 5 ani.Tot mai buna si iubitoare.Ce vreau sa fie cel mai bun in lume?Vreau sa nu mai fie ura,iubire peste masura.Ce indrumari si sfaturi imi dau mie?Numai mie,sa fac tot ce se poate mai bun,si sa ajut si pe altii.Cat de multumitoare sunt?Fara cuvinte,nu se pot descrie doar prin simteminte,foarte multumitoare.Cat de mult am invatat in viata?Atat cat pot eu sa le duc si sa le implinesc.Experienta vietii,si tot odata valoarea vietii.Invat pana mor.Tot timpul am ceva de invatat.Ce as vrea sa schimb in viata mea?Pana acum am rezistat schimbari,scimbarea se produce in fiecare zi,ma las condusa de moment.Traiesc in moment.Ce meserie mi-as dori?Ascultatoare si implinitoare.Dar eu sunt cu mai multe meserii,care prima este mama.Ce-a mai buna meserie ce o sustin si in prezent.Ce compliment am primit?Ce draguta sunt!Sunt tare incantata de compliment si complimente.Te iubesc,si te iubeste.Ce carte as scrie?Precum am zis.Viata mea in America.Nu vreau statuie si nici bani,vreau sanatate mai presus de toate.Care ar fi ultimele cuvinte pe care eu vreau sa le las in urma mea?Fiti pe pace!Eu sunt bine,in eternitate!Acum cu mila Domnului sa fie,acum si in vesnicie!Atat,las in urma mea,Iubirea.

No comments:

Psalmul 65

Psalmul 65:1 Cu încredere,Dumnezeule,vei fi lăudat în Sion și împlinite vor fi juruinţele care Ţi-au fost făcute.Tu asculţi rugăciunea,...