About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, August 26, 2020

Toate amestecate...

 Sunt multe si mestecate,dar acum le-am ales pe cele amestecate,care au pacate.Vreau sa spun ca sunt o rusinoasa,dar am cei sapte ani de-acasa,si mama m-a invatat sa nu vorbesc de rau pe nimeni,cand stau cu cineva la masa.Sunt frumoasa si mamoasa,dar nu dau gurita la oricine,ca sunt mofturoasa.Florile imi plac,muzica de orice fel,dar sa nu fie cu diavolul in el.Mancarea mea preferata este,cand toata este amestecata,o fructa,o leguma,si pe deasupra cea mai buna prajitura,dar fara saramura.Bautura cea mai buna,este cand poti sa-ti tii limba in gura,sa nu injura.De toate amestecate,curate si nepatate,si de Dumnezeu binecuvantate.Dupa gura lumii nu ma iau,ca toti ma scoate din rai,ca imi zice,cum primesti asa dai.Amestecate si voua va dau,ca mestecate le puteti inmuia in apa sfintita si neprihanita.Am amestecat totul,si acum mestec incet,cu amestecate sa nu ma inec.Toate amestecate la un loc,le-am pus pe foc,si am grija sa nu ia foc,si stau aici pe loc,poate o sa am noroc!Le-am amestecat bine de tot,si acum nu mai pot,mestec tot noroc!




No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...