About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, August 26, 2020

Be💁🏻‍♀️You❤️nique...

 Nici nu mai pot sa ma ridic,atat am dat din buric,ca am ajuns unique.Cica se zica,sa fii ca o randunica,sa poti zbura fara frica,cand lumea e mica.Si iarasi se mai zice,sa fii tu,tare,frumusica,si unica.Eu acum am ajuns bunica,dar sunt tot o bucatica,de unica.Sa nu te mai gandesti la gurile rele,eu mi-am propus sa-mi vad de povestile mele,sa-mi hranesc mintea cu ganduri pozitive,si sa atrag si pe altii sa-mi daruiasca unicitatea ce ma inspira.Sunt iriplesibala si nu stau la sovaiala,sunt uniqat laterala super mondiala,si infinita de stralucita.Nu am nevoie de paretea ta,ma multumesc asa cum o am pe a mea,pana nu mai ramane nimic din viata mea.Asta e tot ce conteaza,nu pot sa fiu alta,decat ceea ce sunt eu.O alta ca mine inca nu s-a nascut,doar atat stiu,si nimic mai mult!




No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...