About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, August 26, 2020

E culmea,culmilor...


 Tu de ce te plangi ca mine,lumea e rea de cand e lumea,nu stii asta,e culmea?Ce culmi am mai descoperit,pe langa culmea prostiei,culmea nesimtirii si cacofonii?Stii care este culmea culmilor?E culmea ca nu o stii si pe asta?Culmea cum s-a trerminat,dar mai culmea este ca nu am incercat.Tu de ce te plangi?E culmea,viata are si un antidot,pentru cei rai,rautaciosi!Viata te unge,te ajunge,te urca si coboara,dar e si povoara,ca te omoara.Lumea e nebuna,nu stiu cum s-o fac mai buna,nu vreau sa-mi schimb fata,vreau sa-mi schimb viata,si ma pun la dans cu viata.Acum am trait culmea imposibilului,mi-am dat cu capul in gura,si dureri la batatura.Si am mai trait o culme,am primit bataie,si nu m-am saturat de ea,a fost buna pe spinarea mea!Ce culmea mea,nu vreau sa fiu amarata cand viata e grea!

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...