About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, August 22, 2020

Si pe mine ma poarta...

 Nu astept pe nimeni in poarta,chiar daca gandul departe ma poarta,nu astept ca o proasta.Multe lucruri ma poarta,dar soarta e soarta,te pune sub roata.Ma poarta aievea cantarea,sa ma duc sa privesc indepartarea,si sa uit de supararea.Dorul de dor,nu dispare usor,ma poarta pe culmi de splendori,si-mi alina al vietii sudori.Si dragostea nu ma lasa,ma poarta sa fiu mai voioasa,sa port mereu in mine,dorul ce ma cheama la viata.Port si acum,mai mult ca oricand,un port de speranta,ce ma poarta mereu si-mi da siguranta.Port si dragostea de Dumnezeu,si de semenul meu,sa am parte in stralucire,cand va veni si timpul meu.Va port mereu in inima mea,ca simt ce inseamna,sa ai o purtare buna,cand lumea e rea.Ma poarta gandul acui,sa va spui ce nu vrui,si sa va doresc tuturor,tot mai sus,sa te sui!

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...