About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, August 27, 2020

Nu mai pot sa fac,ce am facut...

 Am facut tot ce-am putut,dar nu mai pot sa-mi tin firea,ca tare sunt batut.Cateodata ma intreb,oare cu ce am gresit?Si viata mi-a raspuns,ai un suflet prea bun!Am fost precum o frunza-n vant,ce niciodata nu vroiam sa-mi pierd forma si culoarea.Dar timpul nu m-a iertat,si a facut ce-a vrut cu mine.Din temelii m-a scuturat,dar nu mi-a fost rusine.Chiar daca m-a ocolit norocul,incerc si singura sa ma descurc.Si-i multumesc lui Dumnezeu,si orice clipa o pretuiesc,astazi traiesc,si fac tot ceea ce mai pot si eu,sa ma lecuiesc.Sunt bine azi,poate si maine,si nu stiu cat timp o sa mai traiesc,si daca nu mai pot a scrie,eu sper,sa fiu si poimane.Chiar daca toamna mai intarzie,nu vreau sa raman tarzie.Ma fac placuta mai usor,si nehotarata ma gasesti si uneori,sunt creativa,muncitoare,loiala daca prieten imi esti!Am presimtiri si multe ganduri,sa risc,nu-mi place,in multe randuri,dar tot mai stau pe ganduri,si fac ce pot.Sunt repezita de multe ori,nu mai am nici energie,in tot ceea ce fac.Am toane si sentimente multe,nu sunt un drac,dar sunt din zodia de rac.Nu ma contrazic cu nimeni,daca vrei sa faci asa,fa asa!Eu fac tot ce ma duce mintea mea,ca puterea nu mai e de partea mea,m-a lasat cu cocoasa pe spinarea mea!Nu mai pot,dar un pic mai pot!Nici ce vrei,nu mai fac ce vrei!


No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...