About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, March 22, 2020

Nu va framantati...



Din departare lin coboara,pe aripi de primavara,si va duce in zbor,usor,un dulce si mirific dor,si se indreapta catre tine,un gand de dor.Fie ca acest gand sa ne aduca linistea si fericirea de care avem nevoie si iubirea sa ne imbratiseze sufletul.Nu va ingrijorati si nu va framantati,Domnul de grije ne va purta!O,Slava Tie,Domnul meu iubit,cu Tine sunt atat de fericita!Tu cel ce dai hrana pasarilor cerului,cel ce pazesti floarea ce rasare in mijlocul stancilor,Parinte al Universului,binevoieste a ingriji si de copiii mei,si de noi toti.Cu smerenie ma rog bunatatii Tale,cerandu-Ti sa binecuvantezi si sa ai mila intotdeauna de noi.Suntem cu totii bolnavi,trupeste si sufleteste.Intinde-Ti bratul Tau tamaduitor peste duhul de slabiciune si indeparteaza durerea,ranile,febra si slabiciunile.Ajuta-ma sa las la o parte grijile si poverile zilei de azi si de maine,sa ma eliberez de toate pentru a putea sa fiu cateva clipe doar cu Tine.Iti multumesc pentru ca imi esti alaturi.Cu ajutorul Tau voi reusi sa fac fata si celor mai grele incercari.Nu va ingrijorati de nimic,in orice lucru,aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu,prin rugaciuni si cereri,cu multumiri.Si pacea lui Dumnezeu,care intrece orice pricepere,va va pazi inimile si gandurile in Hristos Isus.O primavara frumoasa va doresc tuturor!Cu soare si ploi,cu caldura si multe flori.Sa nu va framantati,sa va bucurati.Sa aveti parte de liniste si pace,si sa trecem cu bine peste toate!





No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.