About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, February 1, 2020

Se pare,mi se pare...

Asa mie mi se pare,ca totul da in floare,si ia valtoare de onoare.Sunt la vanatoare de valoare,sa prind vrabioare de culoare.Se pare ca viata isi are mai multa culoare si splendoare.Sunt la racoare sub crengisoare de salcioare.Ce bine imi pare,ca mai pot umbla si pe picioare,chiar daca toate ma doare.Mi se pare ca inverzesc si infloresc ca o floare,dar se pare ca prind si frunzisoare.E frumos si la soare,te incalzeste si la subsioare,si zambesti catre soare.Nu stiu tie cum ti se pare?Dar in fiecare zi prind culoare.Azi sunt cu rosu,maine poate cu mosu,si o sa prindem si cocosu.Nu stiu unde e mosu?A plecat cu cosu,sa-mi duca cocosu.Am atata rabdare,ca nu mai pot sta pe picioare,si m-am asezat jos,catre soare.Toate mie mi se pare,ca sunt migratoare,si raman fara soare.Se pare,nu se pare,privesc tot in zare,dar nu ma dau mare.Sunt o visatoare,azi zbor,dar maine iar ma doare.Emotii am destule,ca toate sunt capsule.Am intrat in februarie,si ma gandesc la indurarie,pana la urmatoarea ianuarie.Sunt multe de spus,se pare ca eu nu m-am opus,de toate v-am spus.

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.