About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, February 7, 2020

Fara indoiala...

Singura m-am pus pe nicovala,si stau la invoiala,fara indoiala,nu fac tocmeala,doar o plamadeala.Nici gand de plictiseala,cant de duioseala sa nu primesc amageala.Fara dor si poate,cred ca se mai poate,sa umblu si pe coate.Nu sunt pustoaice,sunt picioace ce te coace.Fara nici o indoiala,sufar de raceala,ca nimeni nu ma incalzala.Dar nu am zabala,ca tot dau din pedala.Nu vreau scandala,vreau o sandala sa nu merg prin imala.Dorurile toate ma inhala,si ajung hamala la tandala,fara socoteala.Ma lupt cu indoiala,sa pot face socoteala,sa imi iasa tambleala.Nu te indoii ci crede,ca vine armaseala,sa-mi scoata si maseala.Nu ma indoi ci ma desdoi,sa nu vad doi boi.Cand m-am indoit,am si plesnit,si tare m-am rasucit.Chiar ca nu le-am nimerit,m-am tot indoit si tot sughit.Nu sunt de ghit,dar m-am pravalit pana am aiurit.Fara indoiala,cazi in cazanul cu smoala,si va fii tot rascoala.Cu sau fara indoiala,am facut o balaceala cu cerneala,si am primit intapeneala la bendeala,pe petala.Nu stau la indoiala,plec la uruiala ca m-am saturat de atata plictiseala,dar nu cer linguseala.Va iubesc fara nici o indoiala,chiar si fara tocmeala.Am apasat pe pedala si va salut cu beteala de sclipeala,de auroiala buroiala madrigala.Fara indoiala,acum m-am indoit si la tine m-am gandit,cred ca nu te-ai indoit?Poate le-am nimerit?Fara indoiala,am aiurit,dar tu te-ai fericit.

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.