About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, December 3, 2019

Viata ma coboara,dar Domnul ma inalta...


Sa uit de toate,mi-am cumparat o jucareata.Toti vrem sa aflam secretul tineretii,vrem sa stim cum sa facem ca batranetea sa nu ni se strecoare in suflet si in articulatii,cum sa ne pastram supli si in forma,cu suflet de copil si gandire matura.Dar pentru asta trebuie sa depunem oarece efort.Nu se intampla numai pentru ca ne dorim sa se intample.Depinde de multi factori,de la felul cum abordam viata,la ce mancam si cata miscare facem.Depinde de ce oameni ne inconjuram si de care parte a paharului vedem,cea plina sau cea goala.In viata persoanele trecute de 50-60 de ani se considera deja batrane.Sunt persoane de varsta a treia care gandesc si se poarta intr-un anumit fel,se imbraca intr-un anumit fel."Mi-am trait traiul,mi-am mancat malaiul"e o vorba din popor.Nu-i mare scofala,vei spune,stramosii nostri aveau semnele lor de netagaduit,si chiar si mamaie ofta,vazand apucaturile.Eu insa,stiu,trist,dur,amar si adevarat,cu totii vom fi intr-o zi pusi la zidul neputintei asteptandu-ne neputinciosi sfarsitul inevitabil.Se pare ca femeile pierd,odata cu tineretea,si respectul masculului.Cu cat e mai primitiva si mai misogina o societate,cu atat realitatea aceasta e mai sangeroasa.Totul incepe de la limbaj,atunci cand,trebuie sa fii foarte tare de inger ca sa nu ti se intunece chipul in oglinda.Sa continui sa lupti cu tine cu durerile de articulatii,de mijloc,de solduri.Sa alegi,fara ezitare,rosul si verdele,indepartand culorile terne.Secretul tineretii,e o gena straveche.O femeie imbatraneste atunci cand incepe sa nu-i mai pese.Multi se roaga bunatatii si rabdarii numai pentru a lingusi moartea.Sa traim cum se cuvine,trebuie sa invatam mai intai sa murim.Altii cred ca trebuie sa stim sa murim si sa inviem in fiecare zi.Noi credem ca e imposibil,sa invatam sa murim vreodata.





No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.