About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, December 4, 2019

Nici o dimineata,fara speranta...


Voi binecuvanta pe Domnul in orice vreme,lauda Lui va fi totdeauna in gura mea.Cea mai potrivita vreme pentru a lauda pe Domnul este in orice vreme.Nu conteaza ca nu am bani,nu conteaza ca trec prin suferinta,nu conteaza ca trecem prin vremuri de criza.Cel mai nimerit lucru pe care il pot face in orice vreme,este sa poruncesc sufletului sa nadajduiasca in dragostea,bunatatea si indurarea lui Dumnezeu.Cat despre vremuri si soroace,n-aveti trebuinta sa vi se scrie,fratilor.Pentru ca voi insiva stiti foarte bine ca ziua Domnului va veni ca un hot.Fratilor,rugati-va pentru noi.Spuneti sanatate tuturor fratilor,cu o sarutare sfanta.Va rog fierbinte ca epistola aceasta sa fie citita tuturor fratilor.Cert este ca orice am face,orice am pricepe despre timp,timpul trece si nu-l putem opri.Si trecem si noi odata cu el.Imi place sa meditez,dar gasesc si mai multa bucurie gandindu-ma la vesnicie.Vorbesc de infinit ca si cum as pricepe ce inseamna,si despre timp sau vesnicie pricep asa de putin.De trecut trec si eu si tu,dar nu trecem la fel.Tinerete,tinerete,nu te pripi la batranete.Nu plange Raveca,dupa anii ce trec si nu mai vin,fii rabdatoare,nu-i cerul tot senin.Alege in durere,ce am semanat cu lacrimi,am sa culeg cantand.Ai petrecut vreodata nopti intregi in care sa stai sa iti analizezi fiecare cuvant,fiecare moment?Ai privit vreodata spre trecut,si ai zambit,gandindu-te cate s-au schimbat de atunci?Vreau sa trec mai departe peste toate,de tristete si durere,si sa am din nou mai multa speranta.Nadejdea mea e Dumnezeu,puterea Lui e mare,prin dragoste si harul Sau,nadajduiesc si cant mereu.Sunt o calatoare spre tara mea.Alerg dupa gand si cu pumnii in vant,dar nu vreau sa alerg neincetat ci doar treptat,si tot alerg si am mai alergat.E momentul in care trebuie sa ma decid in ce directie s-o apuc.Am decis sa ma opresc si sa vad dupa ce alerg.Incep sa imi dau seama ca de fapt fericirea nu depinde de niciun scop,ci este doar capacitatea mea de a ma simti bine cu mine insumi in orice moment.Fericirea nu are nicio legatura cu trecutul,nici cu viitorul,ci numai cu prezentul.In directia jos am fost,la stanga la dreapta m-am dus,acum vreau sa mai alerg si in sus.Viata nu este o cursa,alergi repede pentru a ajunge undeva,din placerea de a merge.O continua alergare,care cu cat parcurgi mai mult,cu atat devine mai apasatoare.Si astfel,drumul parca nu se mai sfarseste,ai face bine sa incetinesti,nu alerga asa de repede.Timpul este scurt,iar viata nu dureaza mult.Alergarea mea atunci sa sfarsi,cand de toate eu ma voi odihni,mangaiat al meu suflet atunci imi va fi,cand cu Isus eu voi fi in vesnicii.Zile trec,zile vin,iar eu voi binecuvanta pe Domnul,in orice vreme...




No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.