About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, November 10, 2019

Iluzia moare,adevarul doare...


Sunt diferite tipuri de persoane,toti ne diferentiem unul de celalalt,toti suntem responsabili,pe drept.Cand ne gandim la oameni,ne gandim la anatomia,chipul,gandirea,suntem fiinte capabile sa gandeasca.Viata asta-i bun pierdut,cand n-o traiesti cum ai fi vrut!Din zei de-am fi scoboratori,c-o moarte tot suntem datori!Natura noastra umana,slabiciunile noastre,acestea sunt lucrurile care ne apropie unii de altii.Binele sa fie scopul vietii noastre,pentru care se merita sa luptam.Pentru a sti ce vrei,si incotro vrei sa mergi,trebuie sa afli,mai intai,cine esti.Doar intoarcerea la obarsii te ajuta sa-ti cunosti radacinile spirituale.M-am nascut la hambarul lui Elena si Ioan,in Lenauheim,jud Timis.Din partea mamei,istoria familiei este multa,o stim pana cu cinci veacuri.Tatal meu cobora dintr-o familie veche de tigani si bihoreni.De cand eram copila,ambitia mea a fost sa fac tot ce este bun si bine.Sa muncesti,sa fii intotdeauna bun de ceva.Sunt,multilaterala dezvoltata!Am avut cea mai buna si devotata mama.Am gasit explicatia de ce Dumnezeu,a lasat atata chin si in viata mea,si a noastra.Faptul ca am avut o copilarie,si o tinerete dificila,a facut sa fiu aceea ce sunt.Sa fii intotdeauna onesta,sa spui adevarul,sa nu cauti sa iei bunul altuia.Acestea sunt lucrurile cu adevarat importante in viata.Nu vorbesc o limba savanta,ci pe intelesul omului de pe strada.Uneori dansez singura,mi se misca picioarele singure.Pentru tanara generatie ma doare foarte mult,asta inseamna ca s-a stricat ceva in mentalul generatiei de acum.Tineretul,purtator de idealuri viitoare gresite.Multi se sinucid,nu mai fac copii,nu mai au nici o ambitie.Nu exista o formula pentru a rezolva aceasta criza,dar solutia este la Dumnezeu.Nu vreau sa spun,dupa mine,potopul,chiar daca il prevad.Cu cele mai bune ganduri iti urez sa ai o zi minunata alaturi de cei dragi!








No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...