About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, November 7, 2016

A mai trecut o zi.Nunta fiului meu Emanuel...

A mai trecut o zi in calendar,ieri a fost nunta fiului meu Emanuel cu Linda.Cu bune cu rele am supravetuit,maine poate va fi mai rau.Pentru inceput este nevoie sa stim gandurile si sentimentele noastre,convingerile noastre legate de noi.Lipsa iubirii este un  factor.Iubirea este constientizata in viata,dar cand spun IUBIRE ma refer la a iubi,tot ce exista,nu doar anumite persoane sau lucruri ci TOT.Lipsa recunostintei este un alt motiv.Nu suntem suficient de recunoscatori,intotdeauna sa fiti recunoscatori pentru ca sunteti sanatosi.Puteti sa va revigorati in fiecare dimineata stand macar zece minute in meditatie.Seara puteti sa stati intr-o stare de recunostinta,este minunat sa simti toata multumirea pentru ca curge constant in viata noastra.Am putea face ca sa traim mai mult,bucurandu-ne de viata,impreuna cu cei dragi.Lasand toate de o parte sa ne aplecam putin,sa nu mai punem la suflet toate intamplarile din viata noastra.Lumea se schimba zilnic in jurul nostru si noi trebuie sa mergem odata cu ea.Nu exista om care sa nu piarda pe cineva drag.Insa nu trebuie sa ne opreasca cursul vietii.Nu poti schimba trecutul dar poti construi viitorul pe o baza solida.Nu iti fie frica de viitor pentru ca soarele rasare conform unor reguli pe care nu le poti controla.Bucura-te de stralucirea lui,traieste rasaritul asa cum fac si florile unei gradini,lasa-l sa isi faca treaba si sa hraneasca lumea cu razele sale.Noi oamenii,suntem alcatuiti din trei componente,trup,suflet si spirit.Medicul panseaza rana si Dumnezeu o vindeca.Bine sa ne reamintim ca darul cel mai de pret pe care viata ni l-a oferit este sanatatea.Daca avem curajul sa fim cinstiti cu noi putem usor sa observam ca,jumatate din viata ne straduim sa ne distrugem sanatatea pentru avere,ca apoi in cealalta jumatate sa cheltuim averea pentru a ne recastiga sanatatea,sau cat se mai poate din ea.De ce eu,de ce acum,de ce boala asta,cu ce am gresit de m-a pedepsit Dumnezeu.Celui care nu simte o stare de recunostinta pentru ca este sanatos,se va lua si ceea ce are.Aceasta lume nu este decat panza pe care pictam prin intermediul imaginatiei noastre.Secretul mintii care poate controla realitatea este folosirea imaginatiei.Un lucru uimitor pe care ti-l ofera viata este posibilitatea de a alege cum sa ti-o faci.Sa alegi cum sa te afecteze lucrurile,si cum sa reactionezi.Ne nastem dotati de natura cu tot ceea ce ne trebuie pentru a fi sanatosi peste varsta de 100 ani.Societatea ne imbolnaveste sufletul nostru sensibil,care nu rezista rautatilor...

Nunta fiului meu Emanuel cu Linda-Nov 6-2016







Sa fiti mereu fericiti,sa nu aveti asteptari de la nimeni,viata e scurta,iubiti,fiti fericiti,zimbiti.Traiti,va rugati,iertati,incercati,si mai multe sa aflati.Traiti viata!

 https://www.facebook.com/maddox0818/videos/10207784318072455/


No comments:

Ia gogoasa neamule…

Ultima zi in Dallas.Am facut gogosi,si ne-am intors la flori.Pofta buna neamule!