About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, August 28, 2016

Omul bun si-n zile rele,e tot bun ca-n zile bune...

Dupa soare vine nor,dupa nor iar vine soare
Dupa bine vine rau,dupa ploi zile usoare.
Cand e greu sa ne rugam ca in zilele cu soare
Rugaciunea orisicand poate aduce rezolvare.

Cand la carma vietii e,zi de zi numai Isus
Nu ne clatinam de fel,nu ne poticnim pe cale.
Caci la timp si ne la timp,noi sa ridicam altare
Presarindu-le mereu,zi de zi pe-a noastra cale.

Omul bun si-n zile rele,e tot bun ca-n zile bune
Fata lui e tot senina,de e ploaie sau furtuna.
Fiindca temelia lui,nu-i zidita pe minciuna
Nu se clatina de fel,ea pe stinca e zidita.


No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...