About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, August 28, 2016

Sa-I spun lui ISUS...

Sa-I spun lui Isus orice durere
Ce cateodata m-apasa greu,
El ma ajuta si-mi da scapare,
El ma pazeste de orice rau

Sa-I spun lui Isus,sa-I spun lui Isus,
Chinul meu singur nu-l pot purta,
Sa-I spun lui Isus,sa-I spun lui Isus,
Isus ma scapa de grija mea

Sa-I spun lui Isus nevoi si grijuri
Ce ma framanta neincetat,
Imi da odihna,eliberare
Si mantuire de-orice pacat

Lumea intreaga vrea sa ma insele,
Sa ma desparta de-al meu Isus,
Ii spun in ruga si asta durere
Si-a Lui iubire imi e de-ajuns.


No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...