About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, August 28, 2016

De intristare,cant o cantare...

Eu vreau cu Tine,numai cu Tine,
Numai pe Tine sa Te iubesc!
Inima-mi bate,sufletu-mi canta,
De bucurii sunt plina cand sunt cu Tine!

In intristare,cant o cantare
Ca sa-L preamaresc pe Domnul meu.
Cand sunt cu Tine,lacrimi suspine
Nici grija n-am,ci toate le uit.

A Ta blindete si frumusete,
A Ta iubire scuturi imi sunt.
Cand sunt cu Tine,in rugaciune,
Uit ca traiesc pe acest pamint.

De-i ziua sau seara,imi inalt cantarea
De-i intuneric sau noapte grea.
De-i vint,furtuna sau vreme buna,
De sunt dureri sau sunt apasari.

Ah,nu ma satur de-a-Tale sfaturi!
Isuse al meu,cat Te iubesc!


No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...