About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, August 28, 2016

De n-ar fi har...

De n-ar fi harul Tau cel mare,
Iubitul meu Mantuitor,
As fi ramas in groapa in care
Nu-s mangaieri,nici ajutor.

De n-ar fi har,slavitul har,
As fi pierdut si-as plange in zadar;
De n-ar fi har,de n-ar fi har
As fi pierdut si-as plange in zadar.

De n-ar fi dragostea de Tata
Spre mine fiul cel pierdut,
As fi pierit si niciodata
Salvarea n-as fi cunoscut.

De n-ar fi mantia indurarii
Vesmantul sufletului meu,
As plange plansul disperarii
Fara raspuns cand chinu-i greu.

De n-ar fi jertfa Ta,Isuse,
Si sangele Tau scump varsat,
As fi purtat pe totdeauna
Osanda pentru al meu pacat.

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...