About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, May 8, 2015

Ce am pregatit eu si mama mea,de ziua mamelor...


Ce am pregatit eu azi de ziua mamelor,salata de ardei copti,pireu de cartofi si peste cu mujdei de usturoi.Si sa nu mai scriu ci doar sa le vedeti si sa le savurati.Mititei,tort cu capsune,si tiramisu.Coarda cu nuca si mac,si frusecuri.Si salata de vegetale,picles la borcan.Pentru o salata de ardei copti nu e musai sa faci fum in bucatarie,daca nu stiai,ardeii se pot coace si in tava de cuptor.Fara fum,fara stat in picioare langa aragaz.Doar verifica-i din cand in cand si intoarce-i cand s-au copt pe o parte.In rest,ii pui intr-un vas,ii presari cu sare si apoi acoperi vasul.Dupa 15 minute,pielita este foarte usor de curatat.Pregatesti un dressing din ulei,presat la rece,otet de mere sau din vin,dupa gust,apa,sare si putina miere de albina.Torni dressingul peste ardei,intr-un castron de sticla sau o farfurie mare,acoperi vasul si-l pui la pastrare in frigider,pentru cel putin 1 ora.VA DORESC TUTUROR POFTA BUNA!Mama mea e o eroina,toate le face ca si o buna gospodina,le pragateste,le suceste pana si le tricuieste.Am o mama de milioane si ma rog ca Dumnezeu sa o tie sanatoasa si tot asa de buna si frumoasa...





No comments:

Am umblat prin lume…

Multe eu am cercetat,dar cu toata truda,pace nu am aflat.Am umblat prin lume,dar numai cu Domnul eu m-am impacat.