About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, January 17, 2012

Amintirea copiilor mei-cu Lucas la pescuit...



Azi a fost o zi asa de frumoasa si eu cu Lucas nepotelul meu am plecat la WALL MART si am cumparat o undita de pescuit,ce bucuros a fost ca acum putem merge sa prindem niste pesti,toate au fost bune si am plecat aici la o balta de apa,unde din cand in cand se mai pun si ceva pesti in apa.Gandindune,doar ce pesti o sa putem prinde,nu inainte de toate am intrebat un om daca undita este buna si daca se poate el sa ne invete cum sa prindem mai bine pestii?Ce mult sa bucurat Lucas,toate au fost bune dar acum numai sa vina pestii,si asteptam si tot asteptam,nu prindem nici un peste.Lucas a intrebat pe un om?unde sunt pestii de ce nu vin la noi?omul ia raspuns,poate doarme si sunt cam puturosi,si asa a trecut toata ziua dar nu am prins nici un peste.Cineva ne-a intrebat ati prins pesti,noi iam raspuns am prins aer,am luat atita aer in piept ca a fost o zi asa de frumoasa si cu o alta ocazie vom merge din nou,si desigur vom prinde peste.Pentru mine si LUCAS ziua aceasta va fi o zi foarte semnificativa caci de 1 Dec noi am fost la pescuit si el de prima data a avut undita de pescuit si acesta a fost darul lui din luna cadourilor,si a mai primit un cadou,un vapor care a avut 28 de piese si singur cu ajutorul meu l-a montat,am avut o zi minunata impreuna.In continuare vom mai avea multe de povestit si vom mai face si niste fotografii la pescuit si in jurul apei,peisajul este foarte frumos si am avut o poveste de neuitat.
.

Camelia,Ramona,Emanuel,Alice Chicago-ILL 1992






No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...