About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, August 18, 2022

De ziua ta Lucas…

Ganduri povestite,si in lume raspandite💁🏻‍♀️ Venind chiar acum acas,cu Lucas nepotul meu cel mai inalt,si peste cateva zile,cu cinsprezece ani in prag🙏🏼Si cum de fiecare data suntem impreuna,nu fac altceva,decat i spun cat de bun este Domnul cu noi.Noi trebuie sa-i fim recunoscatori lui Dumnezeu pentru tot ce a facut pentru noi.Si asa i-am spus lui Lucas.Uite,ai casa,masa,pat,scoala peste drum,liceul,sophomore,si bunatati peste bunatati.O mama,o bunica,sora,frati si de toti cu bune maniere inzestrati.Nu toti au acest privilegiu cum il ai tu”Si el mi-a zis,da,sunt foarte multumitor pentru toate,si vreau sa merg si mai departe.La cinsprezece ani,mi-a declarat ca il iubeste pe Isus,si mai mult ca atat,vrea sa fie un cetatean de onoare,un student bun,si de valoare.I-am spus,in fiecare dimineata cand te scoli,spune,multumesc Doamne,ca din nou la viata m-ai sculat,si in slujba Ta am intrat.Sa va spun,nu totul e roz,dar cand nu e roz,te rozi si te rogi,sa fi de folos.Viata te ridica,te coboara,te mangaie,te doboara,dar se rupe,chiar de e sfoara.Daca multe lucruri rele se intampla,si atunci trebuie sa-i multumim,chiar daca ne prajim.Domnul sa se indure de noi toti,mai pricajiti mai necajiti,ori cum a fi,in cer vom fi scutiti.Sa multumim pentru tot,chiar daca mancam numai cum pot,si dormim chiar si pe jos,lumea merge tot pe dos.Noi sa fim de folos,si sa ne bucuram de tot ce e miraculos.Un gand curat,eu m-am incurcat,ca de toate m-am incruntat.Va multumesc,pe Domnul l-am glorificat si la buna randuiala si pe voi v-am indrumat.Sa fiti sanatosi si in dragoste pretiosi 🙏🏼❤️💁🏻‍♀️ Domnul sa te binecuvinteze Lucas,si sa te pazeasca!Domnul sa faca sa lumineze fata Sa peste tine,si sa se indure de tine!Lucas!Domnul sa-si inalte fata peste tine,Lucas,si sa-ti dea pacea!’Lucas!La multi ani de ziua ta,15 veri calduroase si frumoase.Din toata inima mea pentru tine,de la bunica ta,care te iubeste mult,Raveca.

No comments:

Despre prun…

Am venit sa va spun,prunul este foarte bun,mi-a inflorit acum,si o sa mancam mai tarziu un magiun.Toate bune si frumoase,cand mai ai pe lan...