About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, February 8, 2020

Si totusi...

Din pomul verde si frumos o frunza cade,asa e viata totdeauna.Si pasari zi de zi se duc,ici colo vezi doar cate una.Pe camp,pe case si pe flori,frumoase pun cununa,soarele e fara nori,si viata in noi,pe totdeauna.A fost o zi frumoasa azi,maine si inca una!Eu,frumoasa ca intotdeauna!Si totusi nu am inteles,de ce ai ales doar una?Iti multumesc ca m-ai ales,raman eu una,pe totdeauna.Chiar daca nu m-ai inteles,eu nu te-am sters,te intorc invers.Asa e viata cu inteles,si dai tot de ses.Ce sa mai zic de stres,e fara demers,si fara de sters.Toate la randul lor,fac ca ma prefac,si nu mai tac.De toate fac.Cand o sa tac,nu mai fac.Fac ce vreau,si tac cand vreau,si va las cu tact in impact.





No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.