About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, October 14, 2016

Ne-om vedea la acele tarmuri...

Mama mea a primit cetatania Cereasca,a promovat,si a trecut in Glorie la Tatal cel Ceresc...O mama,mama,mama mea,tu ai fost pentru mine cineva.Ai fost totul,dar eu stiu in ce loc frumos te-ai dus,si acolo ma duc si eu.

Ne-om vedea la cele tarmuri
Unde nu mai sunt dureri
In tara cea fericita
Unde-s numai mangaieri.
Ne-om vedea,
Ne-om vedea la cele tarmuri
Unde nu mai sunt dureri.
In liman ne-om vedea iarasi
Sfirsind calatoria
Unde pastorul cu turma
La tarmuri ne-a astepta.
Iar inaintea tronului,
In marirea Mielului,
Cu cununa de marire,
In cea sfinta multime.



No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...