About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, October 2, 2016

Tacere...

Pentru noi e taina mare
Ce va fi in viitor
Poate e o zi cu soare
Poate e o zi cu nori
Insa stiu ca-ngrijorarea
S-o alung va trebui
Dumnezeu si indurarea
In etern vor dainui.

Nu pot stii ce fi va maine
Insa stiu ca Dumnezeu
Se ingrijeste si de mine
Caci si eu sunt fiul Sau

Parca urc pe trepti de aur
Catre culmi de har ceresc
Si zaresc maret tezaur
Oare cand il dobandesc?
Pe un nor de fericire
Curcubeu multicolor
Cand voi fi in nemurire
Cu al meu Mantuitor.

Ce va fi e taina mare
S-ar putea s-ajung sarac
S-ar putea sa n-am mancare
Sau sa n-am ce sa imbrac
Pentru flori si pentru pasari
Dumnezeu e Tata bun
Si eu vreau in orice vreme
Eu-l meu sa I-l supun.

Sunt strain si calator,
N-am aici palate.
Dar in tara fara nor
Ale mele-s toate.

Toate stelele de sus,
Tot ce n-are in veci apus,
Prin iubirea lui Isus,
Ale mele-s toate.

Domnul meu in infnit
Multe ceruri tine.
Pentru cine le-a zidit,
Decit pentru mine?

Din neant cind le-a chemat,
Domnul mult s-a bucurat,
Insa viata nu si-a dat
Decit pentru mine...

Dar nici eu nu-s al oricui;
Lui Ii sunt cununa.
Casa mea si cerul Lui
Tot ce avem e una!

Si la bine si la greu
Eu al Lui sunt,El,e-al meu;
Eu,nimic,El,Dumnezeu,
Dar ce avem,e una!

No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.