About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, July 3, 2016

Mii de limbi de as avea...

O,de-as avea eu,limbi o mie
Si mii de buze,sa cuvant,
Pe tonuri mii,o armonie,
Spre slava Celui pururi sfant,
/: I-as multumi de ce-a facut
Cu mine,fiul cel pierdut.

O,de-ar suna glasul meu,tare,
Sa se auda pan' la cer,
Caci sangele-mi ca-ntr-o valtoare,
Se zbate,Doamne,cand Te cer.
/: De-ar fi toata suflarea mea,
Un imn spre inaltarea Ta!
De ce taceti puteri a-mele?
Mai sus,mai sus,zburati mai sus!
Si Domnului slujiti cu cinste,
Drept mutumire lui Isus!
/: Asa sufletul,trupul meu,
Sa serveasca pe Dumnezeu!
Canta-voi Tie,Doamne,imnuri,
Cat voi putea rosti cuvant,
Si jertfa bucuriei mele
Ti-aduc,cat voi fi pe pamant;
/: Cand buzele-mi n-or mai putea,
Suspinul meu Te-a lauda.

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...