About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, May 28, 2016

Semnificatia steagului American...

Drapelul Statelor Unite ale Americii consta intr-un camp dreptunghiular cu proportiile de 10:19,intre latime si lungime,pe care se gasesc 13 dungi orizontale colorate alternativ,7 in rosu si 6 in alb,incepind si terminind cu cate o dunga rosie,si avind un dreptunghi albastru inchis,cunoscut ca navy blue in engleza,in coltul din stinga sus,pe care se gasesc 50 de pentagoane stelate regulate,de culoare alba,aranjate pe 9 rinduri orizontale,de cinci ori cite sase si de patru ori cate cinci,rindurile de sase stele alternind cu cele de cinci stele.Cele 50 de pentagoane stelate semnifica cele 50 de state ale Statelor Unite ale Americii,iar cele 13 benzi orizontale,7 rosii si 6 albe,semnifica cele foste 13 colonii ale Marii Britanii care s-au rasculat impotriva sa.Datorita acestui design,drapelul Uniunii nord-americane este adesea numit "the Stars and Stripes" sau "Old Glory".Cel de-al doilea,supra nume a fost dat de capitanul William Driver,care a trait în secolul al 19-lea.Datorita simbolismului sau,zona albastra cu cele 50 de stele este numita "uniune". Aceasta parte a steagului SUA,numita Union Jack,fara nici o legatura cu steagul Marii Britanii,a stat singura ca steag naval intre 1960 si 2002,dupa care United States Navy a revenit la primul steag naval pe care il avusese,First US Navy Jack.Each color on the flag has special meaning.Red symbolizes Hardiness and Valor,White demonstrates Purity and Innocence,and Blue represents Vigilance,Perseverance and Justice.





No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...