About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, May 15, 2014

Felicitari Emanuel!


Azi am participat la Graduarea fiului meu Emanuel.Trebuie sa-ti alegi cu grija idealurile si sa tintesti cat mai sus.Felicitari!Ai reusit.Nu uita ca in viata,noi nu putem directiona vantul,dar putem controla velele.Absolvirea este doar un pas.Sa nu uiti niciodata ca viitorul nu este promis nimanui.Educatia este cea mai puternica arma de pe planeta.Viitorul apartine acelora care cred in frumusetea viselor lor.Cu ocazia absolvirii iti urez succes in continuare,pe drumul ce il vei alege.Doar tu iti poti face viata mai usoara si mai frumoasa.Diploma de absolvire poate sa fie ca un bilet de avion care te poate duce spre un destin frumos.Acesti 4 ani s-au terminat cu o poveste despre succes si o lectie de viata.Felicitari si sa-ti merga bine,oriunde si oricand.Dumnezeu sa-ti calauzeasca pasii si sa te indrume spre calea cea buna a vietii.

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...