About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, June 22, 2024

65 de cuvinte,pentru 65 de ani…

65 de cuvinte pentru 65 de ani.Sau 65 de ani in 65 de cuvinte.Si incep asa.Am fost pitica,am crescut maricica,m-am dus la scolicica,sa ma fac o doctorita,si am ajuns o mamica.Acum sunt si bunica.Sunt fica,sora,mama,bunica,si prielnica prietenica.De toate m-am saturat,ca toate m-au murat.Traiesc prin credinta,si fac staruinta sa am biruinta.Iubesc Cerul si violetul,sa-mi castig tichetul.Azi e ziua mea,65,si ma tot duc,pe alaturea.Scriu si cu litera mare,sa pot sta pe picioare,cand ma doare inima.65 e doar un numar,eu nu-i mai numar.

No comments:

Psalmul 65

Psalmul 65:1 Cu încredere,Dumnezeule,vei fi lăudat în Sion și împlinite vor fi juruinţele care Ţi-au fost făcute.Tu asculţi rugăciunea,...